Biorezonancia Budapesten

Kedves Látogató! Az állapotfelmérés és tanácsadás jelenleg szünetel.

A test egészségének megőrzése érdekében elkészítem Neked személyes funkcionális elektrodinamikai tesztedet, ami megmutatja, hogy milyen folyamatok zajlanak a szervezetedben, mennyire vagy lúgos vagy savas, milyen mértékben raktározzák sejtjeid a salakanyagokat, milyen tápanyagok hiányoznak a szervezeted tökéletes működéséhez. A megbomlott egyensúlyt személyre szabott terápiával és folyamatos konzultációval, terápiákkal segítek helyreállítani.

2012. március 14., szerda

Éééés még egy recept


Tegnap este hazafele jövet már nagyon lehűlt az idő, és fáztam a kocsiban, ezért úgy döntöttem, beugrok a "Napozóba". Amint ott vártam, egy másik vendég panaszkodott, hogy az anyukájának állati fehérje mentes diétát kell tartania, és nem tudja mit egyen, hogyan egyen... Néhány szóban elmondtam, én mit és hogyan szoktam javasolni ilyen helyzetekben, és ajánlottam, hogy látogasson el az anyuka a blogomra, mert itt talál recepteket is.

Ez a mai recept NEKI szól! :)

Zöldségragu bulgurral

Hozzávalók:
4 fej vöröshagyma
2 cukkini
1 padlizsán
4 sárgarépa
2dl paradicsomlé, vagy darabolt paradicsom
pirospaprika
csilipaprika (elhagyható, ha valaki nem szíveli a csípőset)
római kömény

Elkészítése:
A hagymákat megpucolom és apróra felkockázom, majd zsiradékon megpirítom (olaj, kókuszzsír, vaj, stb.) Miközben a hagyma pirul, felkockázom a megtisztított sárgarépákat, a cukkinit és a padlizsánt is. Amikor már kellőképpen üveges a hagyma, hozzárakom a sárgarépa kockákat, és pár percig együtt pirítom a hagymával. Ezek után jöhet a cukkini és a padlizsán is a kondérba. Amint ezek is megpirultak, jöhetnek a fűszerek: sózom, majd rászórom a köményt és a pirospaprikát, csilipaprikát. Gyors pirítás után nyakon öntöm a paradicsomlével, meg egy kis vízzel (ha kell...), majd fedő alatt nem túl puhára párolom.
Ahogy a képen is látható, ebben most tofu is van, mert bontva volt, és el kellett használnom, hát beleraktam azt is.
Amíg a ragu párolódik, megfőzöm a bulgurt: egy kis zsiradékon megfuttatom az egy bögrényi bulgurt, és felöntöm kétszeres mennyiségű vízzel, picit megsózom. Kb. 15 percig, lefedve párolom készre.

Jó főzőcskézést!
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.